Primera ENCARTELLADA curs 2010-2011!

Spash
Soci
Delegat
Registered on 30

Hola a tot*s!!  

La UAB ja necessita una nova encartellada 'Hello'! 

He creat un doodle per a que us aneu apuntant a les hores en les que podeu col·laborar. Encara està per decidir com fer-ho exactament: si voleu quedar UN dia i unes hores en que ens vagi bé a la majoria i dividir-nos i encartellar tot el campus O fer-ho en VARIOS dies i en les franjes horàries on coincideixin mínim 3 persones, agafar cartells i encartellar una facultat o el que doni temps (i un altre dia d'aquella setmana, els qui coincideixin en una franja horària, fer el mateix a altra facultat, fins que acabem d'encartellar tot el campus ) Com vulgueu! 

La encartellada es faria els dies lectius de la setmana d l'11 d'octubre i/o el dilluns 18 i el dimarts 19 (ja que dilluns 11 i dimarts 12 no tenim classe)

Aneu marcant quan us va bé al doodle durant aquesta setmana (http://www.doodle.com/mny52cr88xn59t4k) i dient per aquí si voleu fer-ho tot en un dia o "per parts" en varios dies 

Petoons! 

kitus90
Soci
Delegat
Registered on 3

ara m'apuntooo ^^

Jo vaig assistir a la SINVERTROBADA'11!

(facebook rural)Marc ha creado los grupos: "contra los mordisquitos, abraaaazo (L)" y "a las 2.30 en las duchas" xD

Spash
Soci
Delegat
Registered on 30

Bé, ja ha passat més d' una setmana desde que vaig obrir aquest post.
Després de parlar amb alguns de vosaltres, la encartellada es farà en varios dies , que el nostre campus és inmens xD

Així doncs, després de parlar amb vosaltres i tenint en compte el doodle, els torns per encartellar definitius queden de la següent manera:

Dimecres 13:
- kitus90 (de 11:30 a 12:30)
- Kokob (de 11:30 a 13:30)
- mallorca (de 12:30 a 13:30)

Es queda a les 11:30 davant la porta de l'Abacus de la Pl. Cívica i mallorca us telefona a les 12:30 per saber on sou 

Dijous 14:
- mallorca (de 13:30 a 14:30)
- kitus90 (de 13:30 a 15:30)
- Kokob (de 13:30 a 15:30)
- Spash (de 14:30 a 15:30)

Es queda a les 13:30 davant la porta de l'Abacus de la Pl.Cívica. Jo ja us trucaré a algun de vosaltres a les 14:30 per saber on sou 

Divendres 15:
- escolta el silenci (de 12:30 a 15:30)
- Kokob (de 12:30 a 14:30)
- kitus90 (de 14:30 a 15:30)
- amrir (de 14:30 a 15:30)
- Spash (de 14:30 a 15:30)

escolta el silenci i Kokob, a les 13:30 davant la porta de l'Abacus de la Pl.Cívica; i kitus90, amrir i Spash (jo xD) a les 14:30 al mateix lloc. O us trucarem...o passeu-nos a buscar 

Dimarts 19 (que coincideix amb el dinar setmanal):
- kitus90 (de 14:30 a 15:30)
- Spash (de 14:30 a 15:30)

Quedem a les 14:30 davant la porta de l'Abacus o, si hi ha dinar setmanal, quedem al segon pis del menjador de ciéncies? (suposant que encara quedi algun tros de campus per encartellar xD)

A empaperar la UAB de dalt a baix!!  

...Spash...
(re-bautizada como 'Spam' / 'Shhpam', hace algún tiempo...  xDD)

DM
Registered on 15

Ah, aixi que sou vosatros els que heu empaperat tota la ETSE d'un dia per l'altre.

¡os encontré! (?)

Parlem amb propietat.

kitus90
Soci
Delegat
Registered on 3

Ooops nos ha encontrado! Rapido tod*s haced una tirada de salvacion, CD17. xdd
S'agraeix veure que empaperar les facultats dona els seus fruits =D. de moment et deixarem que cotillegis els forums pero ben aviat et volem veure als dinars... a mes veuras que no ets l unic(a?*?) de la etse xd.

de totes formes lo primer es lo primer... BENVINGUT AL SINVER!  

Jo vaig assistir a la SINVERTROBADA'11!

(facebook rural)Marc ha creado los grupos: "contra los mordisquitos, abraaaazo (L)" y "a las 2.30 en las duchas" xD

DM
Registered on 15

Quote:
 unic(a?*?) de la etse xd.

Dones? Al ghetto de la ETSE? Desde quan?

I venir als dinars noooo que soc tímid. Pero a canvi et regalo aquest comic.

http://img259.imageshack.us/img259/914/sinver.jpg

Parlem amb propietat.

Tantarion

Registered on 16

Geniales los carteles, al menos habéis llamado mi atención para venir por aquí! ^___^
Por cierto, yo también voy a la ETSE!!

Kyle
Junta
Soci
Registered on 28

Un 10 al còmic xD

tresorer 2011-2012

Tantarion

Registered on 16

Quote:
Un 10 al còmic xD

Desde luego XD

rob

Soci
Registered on 7

fantastic!
jo ja vull veure el seguent capitol, quan va per primer cop a un dinar de la uab!!! 

escolta el silenci
Soci
Registered on 12

UAAAAA QUE XULO EL CÒMIC jajajajajajaj
m'ha fet molta gràcia i t'he imagina't ben amaga't a l'última fila dels pc.... ajajjajaj

ves als dinars home, que no mosseguen! (que me'ls conec tot i estudiar a la Pompeu Smile )

"¿Tu crees que nos enamoramos sólo para no estar solos?"