Sortida a Port Aventura, Halloween 2010

Hermione
Soci
Registered on 7

Hola a tots i totes!!
He obert aquest post perquè a algun dels sopars va sorgir la idea de fer una sortida plegats a Port Aventura!!
Halloween dura fins al dia 20 de novembre, per això es va comentar que seria interessant anar-hi abans! Com que el día 20 és el darrer que el parc està ambientat en Halloween, és possible que el mateix día 20 estigui bastant ple! Per tant, la millor opció seria anar-hi diumenge, día 30 de Novembre.
Es va pensar que era millor fer-ho un diumenge enlloc d'un dissabte, perquè és possible que alguns haguéssim de treballar! El preu de l'entrada serien uns 22 euros en el cas que tinguéssim descomptes de "dos por uno"  per tenir el carnet jove!

Pel que fa al transport, podríem anar en tren, o, depèn dels que siguem, repartir-nos en cotxes!!!

Queda dit!

Com més siguem, millor!

mallorca

Junta
Soci
Registered on 2

A mi me faria ganes anar-hi!

Athor
Soci
Registered on 6

A mi també m'agradaria anar. 

Per cert revisar les fetxes perque el 30 no es diumenge ^^' 

biblionoi
Registered on 7

A mi també em faria gràcia anar-hi!

mallorca

Junta
Soci
Registered on 2

Que vos pareix si des de la junta promocionem aquesta sortida, com a activitat per al diumenge 27 de novembre? Si hi esteu d'acord publicaré el post com a activitat a la plana principal i mourem el tema per les llistes de correus Smile

Besades!

evasion
Junta
Soci
Registered on 11

A veure, no haviem dit que el 20 de novembre és l'últim dia¿???
Jo entenc que voleu dir 13, no 30...

Hermione
Soci
Registered on 7

Quote:
" Com que el día 20 és el darrer que el parc està ambientat en Halloween, és possible que el mateix día 20 estigui bastant ple! Per tant, la millor opció seria anar-hi diumenge, día 30 de Novembre. Es va pensar que era millor fer-ho un diumenge enlloc d'un dissabte, "

Quote:
Perdó, perdó, perdó!!!  M'he equivocat, volia dir 13 de novembre, no 30!!!!

" Princeses de cabells tan llargs que t'hi pots enfilar.. enfilar i gronxar-t'hi, a poc a poc.."

Hermione
Soci
Registered on 7

El 27 ja no és halloween, per això vam proposar de fer-ho o el 13 o el 20, però el 20 és el darrer día de halloween i igual aixó fa que el parc estigui més ple!!!!

" Princeses de cabells tan llargs que t'hi pots enfilar.. enfilar i gronxar-t'hi, a poc a poc.."

evasion
Junta
Soci
Registered on 11

Jo prefereixo el 20...

DM
Registered on 15

Acabem rapid

http://www.doodle.com/8s8uvgbnhz6pchqi

Parlem amb propietat.

Gerard P

Soci
Registered on 17

A mi també m'agradaria venir. No puc contestar el Doodle perquè puc els 2 dies i només m'hen deixa triar un.