quins son els vostres desitjos pel 2012

sonia

Registered on 2

Encara que siguin impossibles de fer escribiu tot allò que volgueu i penseu que poder no els veiem realitzats el 2012 però si abans de morir...

sonia

Registered on 2

Algunos de mis deseos son (ya que nadie dice na'):
- No más zorros para vestir a una zorra rica.
- Que me hagan un contrato de prácticas. (Esto me lo pido pa' mi y es lo único con la crisis que estamos pasando.)
- Que se aplique la Ley del Karma y las personas que hagan daño gratuitamente reciban el mismo daño multiplicado por dos porque estoy harta de como es alguna gente de mala
- No a las discriminaciones.
- Y que si nuestra vida no puede ser demasiado larga, la vivamos con mayor intensidad y no nos quiten lo bailao!!

A mi me enseñaron a amar al género humano sin distinción de sexos. A ti no? Qué desgracia la tuya!

Hermione
Soci
Registered on 7

Jo tinc una pila de desitjos!  Al desembre de 2010 vaig fer una llista amb els objectius que m’havia proposat per al nou any! Alguns no s’han acomplit, com per exemple treure’m el carnet de conduir o independitzar-me, però d’altres sí, com el d’acabar la carrera! Ara ja sóc mestra! Aquest any, també he fet la meva llista, i a comparteixo amb vosaltres!

2012
Independitzar-me
Aprendre a cuinar nous plats
Fer classes de pintura i dibuix
Aprovar la pràctica de cotxe, per embutxacar-me el carnet de conduÏr!
Descobrir nous autors i llibres i llegir molt, molt, molt
Treballar a l’escola pública, encara que sigui fent suplències
Seguir envoltant-me de bona gent
Treballar amb mi mateixa
Desitjo que s’apliqui la llei del Kharma, com diu la Sonia, per aquelles persones que fan maldats graduitament! 

I tenint tota la vida per endevant..

Muntar la meva propia escola ( ha de ploure molt, encara..)
Fer un viatge a la India
Aprendre a fer teatre
Tenir dues filles
Viure al camp, i tenir el meu propi cavall
Tenir, a dins de casa, la meva pròpia biblioteca.
Aprendre a tocar el piano i a fer gerros de fang

" Princeses de cabells tan llargs que t'hi pots enfilar.. enfilar i gronxar-t'hi, a poc a poc.."

sonia

Registered on 2

Pots muntar una guarderia o una ludoteca tot i que muntar una escola privada són moltíssims diners que també es pot fer però et costarà més esforç de part teva. Encara que ser directora ha d'estar xupi tots els nens et tenen por i si travessen la porta del despatx ja ni parlem-ne... I tenir dues filles això m'ha recordat al cas d'una parella lesbiana que volia una nena i van tenir un nen però al final el crio es va hormonar perque es sentia femella. Jo vaig fer gerros de fang i van ser diners llançats... No tinc vena artista. I tothom tenia habilitat com per poder-s'hi dedicar que es lo que buscaven o treure's uns calerons extres. El cavall dona unes agulletes que son massa, només he muntat un cop. Si estàs interessada ja et diré on vaig anar amb un guia, i tens varies opcions. Jo vaig fer el paseillo que no recordo si una hora eran 25 euros por ahí... Poder m'ho estic inventant, ara mateix no ho sé. Els llibres te'ls pots descarregar per internet si vols, tots els clàssics estàn a disposició de la gent perque no tenen drets d'autor. Ja m'he enrollat massa! No hi renunciis als teus somnis, estàn molt bé!

A mi me enseñaron a amar al género humano sin distinción de sexos. A ti no? Qué desgracia la tuya!