28-J 2011 (Dissabte 25) Manifestació i barra

adler
Soci
Registered on 29

Aquest proper dissabte celebrem la Diada per l'Alliberament LGTBIQ+ a la Plaça Universitat de Barcelona. Hi haurà punts informatius, manifestació, barra i actuacions locals i internacionals, així que no us ho podeu perdre!

Sabem que molts de nosaltres estem d'exàmens i anam una mica justs de temps però hem de recordar que aquesta diada es celebra només un cop a l'any i té una gran importància per al moviment, així que si us podeu escapar una estoneta dels apunts, encara que només sigui per a la manifestació, que és l'event més important, us estariem eternament agraïts.

A més de la manifestació, on esperem que hi sigueu tots, també necessitariem algunes persones que puguin estar a la plaça a les nou del matí (o una miqueta abans) per a ajudar a montar la barra. Avisam (y quien avisa no es traidor): és feina de carregar coses pesades, així que és preferible que aquelles persones amb problemes de salut o d'esquena s'abstinguin. Una miqueta més tard, tendrem torn de barra, així que també necessitam gent que li faci il·lusió servir begudes (amb o sense experiència prèvia), tant si han ajudat a montar la barra o no.

I posats en mode loop, repetim: la manifestació és MOLT important per a tots nosaltres. Si no podeu venir al matí no us preocupeu però per favor, pritiplisguizacherriontop, per favor veniu a la manifestació i defensau els vostres (nostres) drets.

08:45 - Montar barra
? - Torn de barra Sinver (a especificar quan ho sapiguem)
17:45 - Revival
18:30 - Manifestació per l'alliberament LGTBIQ+
22:00 - Festa

evasion
Junta
Soci
Registered on 11

Jo amb el genoll encara renquejo, així que el tema muntar barra... malament.
Tenia pensat anar a la manifestació de la tarda, i allà ja em cascaré prou, però és que a més he d'aguantar per a la nit que tinc una festa d'aniversari! Així que com a molt aniré cap allà una estona abans de la mani... Si vaig molt aviat no aguantaré tota la nit com ja em vaig comprometre.

mallorca

Junta
Soci
Registered on 2

A falta de confirmar a la reunió que està tenint ara mateix en kitus amb representants de la CU18J, el nostre torn de la barra és de 22h a 23h.

Comptau amb mi per a la mani i la barra! Smile

Per a tots els que volgueu participar a la mani, recordau de dur les vostres camisetes de Sinver!!

Llista mani (a les 18h a davant de la porta principal de la UB):
 - mallorca

Llista barra:
 - mallorca

biblionoi
Registered on 7

Holes,

Per si algú li pot interessar, alguns/es del SINVER han sortit a la tele, en
la crònica que Barcelona Televisió ha fet de la manifestació d'ahir a la
tarda! Quina gràcia! Ho podeu trobar a: http://www.btvnoticies.cat/2011/06/25/vessant-politic-col%C2%B7lectiulgtb-manifestacio/
Ens veiem!

biblionoi
Registered on 7

I també, més de passada, al 3/24: http://www.tv3.cat/videos/3594871/Marxa-contra-lhomofobia-a-Barcelona

adler
Soci
Registered on 29

Moltes gràcies, biblionoi!! Smile

Supercalifragilisticoexpialidoso

mallorca

Junta
Soci
Registered on 2

Oh, moltíssimes gràcies!

Havia trobat la de BTV, però no del 3/24 Smile