Aquest proper dissabte celebrem la Diada per l'Alliberament LGTBIQ+ a la Plaça Universitat de Barcelona. Hi haurà punts informatius, manifestació, barra i actuacions locals i internacionals, així que no us ho podeu perdre!
Sabem que molts de nosaltres estem d'exàmens i anam una mica justs de temps però hem de recordar que aquesta diada es celebra només un cop a l'any i té una gran importància per al moviment, així que si us podeu escapar una estoneta dels apunts, encara que només sigui per a la manifestació, que és l'event més important, us estariem eternament agraïts.
A més de la manifestació, on esperem que hi sigueu tots, també necessitariem algunes persones que puguin estar a la plaça a les nou del matí (o una miqueta abans) per a ajudar a montar la barra. Avisam (y quien avisa no es traidor): és feina de carregar coses pesades, així que és preferible que aquelles persones amb problemes de salut o d'esquena s'abstinguin. Una miqueta més tard, tendrem torn de barra, així que també necessitam gent que li faci il·lusió servir begudes (amb o sense experiència prèvia), tant si han ajudat a montar la barra o no.
I posats en mode loop, repetim: la manifestació és MOLT important per a tots nosaltres. Si no podeu venir al matí no us preocupeu però per favor, pritiplisguizacherriontop, per favor veniu a la manifestació i defensau els vostres (nostres) drets.
08:45 - Montar barra
? - Torn de barra Sinver (a especificar quan ho sapiguem)
17:45 - Revival
18:30 - Manifestació per l'alliberament LGTBIQ+
22:00 - Festa
Jo amb el genoll encara renquejo, així que el tema muntar barra... malament.
Tenia pensat anar a la manifestació de la tarda, i allà ja em cascaré prou, però és que a més he d'aguantar per a la nit que tinc una festa d'aniversari! Així que com a molt aniré cap allà una estona abans de la mani... Si vaig molt aviat no aguantaré tota la nit com ja em vaig comprometre.
Jo amb el genoll encara renquejo, així que el tema muntar barra... malament.
Tenia pensat anar a la manifestació de la tarda, i allà ja em cascaré prou, però és que a més he d'aguantar per a la nit que tinc una festa d'aniversari! Així que com a molt aniré cap allà una estona abans de la mani... Si vaig molt aviat no aguantaré tota la nit com ja em vaig comprometre.
A falta de confirmar a la reunió que està tenint ara mateix en kitus amb representants de la CU18J, el nostre torn de la barra és de 22h a 23h.
Comptau amb mi per a la mani i la barra!
Per a tots els que volgueu participar a la mani, recordau de dur les vostres camisetes de Sinver!!
Llista mani (a les 18h a davant de la porta principal de la UB):
- mallorca
Llista barra:
- mallorca
Holes,
Per si algú li pot interessar, alguns/es del SINVER han sortit a la tele, en
la crònica que Barcelona Televisió ha fet de la manifestació d'ahir a la
tarda! Quina gràcia! Ho podeu trobar a: http://www.btvnoticies.cat/2011/06/25/vessant-politic-col%C2%B7lectiulgtb-manifestacio/
Ens veiem!
I també, més de passada, al 3/24: http://www.tv3.cat/videos/3594871/Marxa-contra-lhomofobia-a-Barcelona
Moltes gràcies, biblionoi!!
Supercalifragilisticoexpialidoso
Oh, moltíssimes gràcies!
Havia trobat la de BTV, però no del 3/24